Selamat Datang di tokopembesarkelamin.blogspot.com | Solusi KeKeharmonisan Keluarga Anda | selamat berbelanja

Jumat, 21 Agustus 2015

obat kuat pria,produk kosmetik,pelangsing badan herbal,obat perangsang,sex toys,kondom silikon,suplemen kesehatan,vagina,penis, Alat Pembesar Penis Pro Extender


Pro extender mudah di gunakan, tidak menyakitkan dan boleh di gunakan pada bilah-bilah masa.Pro extender dapat merubah ukuran alat vital anda secara cepat,aman dan permanen.
Dengan memberikan daya tarikkan secara tetap pada zakar, sel-sel dibahagian zakar akan terbahagi dan berganda, dan seterusnya menambah bilangan tisu zakar. Pembesaran zakar secara kekal akan berlaku baik dari kepanjangan mahupun kelebaran hasil pemakaian Pro Extender.
Pro Extender merupakan kaedah yang selamat dan berkesan untuk memanjangkan dan membesarkan zakar. Kaedah penarikkan telah lama diamalkan dibenua afrika dan asia sejak zaman berzaman. Ianya merupakan kaedah semula jadi untuk memanjangkan dan membesarkan zakar.
Pro Extender membantu membesarkan zakar sehingga ke tahap yang anda sendiri tidak akan sangka. Pro Extender boleh dipakai 24jam sehari jika anda mahu. Tiada sebarang kesan buruk pada zakar anda kerana alat boleh dilaras pada keselesaan anda.
Pro Extender juga mudah dipakai dan tiada siapa yang akan perasan anda memakainya. Alatnya kecil dan anda boleh pakai dalam seluar dan teruskan aktiviti anda seperti bekerja. Mudah bukan?

Mengapa beli Pro Extender?
  • Karena ingin penis panjang?
  • Karena ingin Penis Besar ?
  • Karena mempunyai penis bengkok dan ingin Penis Lurus ?.
  • Karena ingin memuaskan pasangan sebab dengan penis yang panjang bisa menyentuh bagian wanita yang paling dasar sehingga membuat pasangan kita menemukan kenikmatan yang luar biasa dan memudahkan orgasme beulang-ulang ?
  • Karena ingin lebih PD/Percaya Diri mempunyai Penis Besar dan Panjang ?
  • Karena ingin kenikmatan sexual yang lebih ?

Fungsi Pro Exlander
Pro Extender Terbukti:-
menambah kepanjangan zakar anda sebanyak 24% secara purata. Ianya mungkin lebih bergantung pada individu.
menambah kelebaran zakar anda sebanyak 19% secara purata. Ianya mungkin lebih bergantung pada individu.
meluruskan zakar anda jika zakar anda bengkok.
membantu anda memuaskan pasangan anda kerana zakar yang panjang mampu menyentuh makam wanita dengan lebih dalam.
membantu anda menjimatkan ribuan ringgit pada pembedahan zakar.

Rentang waktu kerja ProExtender :
Dalam Waktu 1-4 minggu: penis akan penuh sesak dengan darah, tegak. Panjang dan ketebalan penis rata rata bertambah sekitar 1cm. Ini akan menjadi waktu yang lama untuk ereksi.
Selama 4-8 Minggu :
Penis akan diperbesar di atas 3-6cm panjang 2,5 cm dan 1,5-ketebalan. Penis akan menjadi kuat dan selama berhubungan seks penis akan ereksi dalam waktu yang lama dan membuat kehidupan seks lebih harmonis.
Selama 8-12 minggu:
Sekarang, Anda sudah punya penis, kuat keras dan punya hasratkuat terhadap seks. Anda akan lebih percaya diri saat memiliki kehidupan seks. Perasaan senang akan membawa Anda dan pasangan Anda klimaks seks yang tinggi.
Pro Extender mampu menambahkan kepanjangan zakar anda kepada beberapa inci mengikut kepanjangan yang anda idam-idamkan selama ini. Keupayaan alat ini untuk menegang akan memaksa semua sel-sel di bahagian zakar anda untuk membahagi dan menggandakan jumlahnya, seterusnya menghasilkan kesan yang berkekalan! Hanya selepas beberapa sesi penggunaan, anda akan berasa bangga dengan saiz zakar yang anda perolehi..iaitu lebih besar…dan lebih panjang. Anda tidak perlu lagi berasa malu ketika berada di bilik persalinan dan anda akan berupaya memuaskan isteri anda lebih dari apa yang anda mampu lakukan sebelum ini.
ProExtender Prinsip di sebalik teknik ini agak mudah iaitu secara mekanikalnya, ia mengembangkan corpus cavernosa (bahagian seperti span pada zakar) melalui kemasukan darah ke dalam sel tersebut, dan melalui proses yang berulang-ulang, dinding sel membesar dengan lebih kuat dan ini bukan sahaja menambah kepanjangan zakar, tetapi juga menambah pembesaran zakar membuatkan ereksi zakar bertambah kuat. Maka terhasillah produk yang berkesan, tidak sakit (bertentangan dengan kaedah pemberat, manik atau gantung) dan menjimatkan masa.
JAWABAN MENGENAI PEMANJANGAN ZAKAR DI HARIAN METRO YANG DIKELOLAKAN OLEH DR ISMAIL THAMBI
SOALAN DOKTOR,
apakah alat yang baik dalam perubatan moden untuk membesar dan memanjangkan zakar dengan selamat? Apakah risiko penggunaan peralatan yang tidak tentu tahap keselamatannya? SALIMIN Kuala Selangor, Selangor
JAWABAN Baru-baru ini saya merawat seorang artis yang menjalani kaedah pembesaran anggota sulit yang dilakukan oleh seorang pembantu hospital. Anggota sulitnya radang selepas mendapat suntikan dengan sejenis ubat peradang dan dua minggu kemudian anggota sulitnya membesar sebesar botol air minuman ringan.Dia tidak dapat menggunakan anggota sulitnya kerana sakit dan tidak dapat disalurkan ke dalam anggota sulit isterinya.Kaedah rawatan yang dijalaninya dikenali sebagai ‘somatotherapy’. Kaedah ini disalah guna oleh orang yang tidak bertauliah, iaitu seorang pembantu hospital. Malah, saya merawat banyak kes seperti ini.Anggota sulit bukan alat untuk pertarungan. Ia anggota sensitif yang mempunyai bentuk tersendiri dan sesuai untuk hubungan kelamin.Jika ia kecil, sudah tentu ia tidak dapat digunakan untuk melakukan persetubuhan kerana gerakan dan posisi tertentu tidak dapat dilakukan. Dalam keadaan sedemikian, baru dapatkan rawatan yang sewajar dan dengan izin isteri. Tiada gunanya melakukan sesuatu yang memudaratkan kedua-dua pihak.Jumpa doktor untuk menjalani pemeriksaan dan jika perlu, doktor akan memberi cara mudah dan selamat.
Saya syiarkan alat penarik otot. Alat ini sudah ada dalam pasaran dan selamat digunakan dengan membaca buku panduan. Ia mesra pengguna. Dr.Ismail Thamby (Pakar Sakit Tuan)
Fungsi ProExtender :

  • Memanjangkan zakar anda
  • Meregangkan zakar anda
  • Meningkat daya tahan zakar
  • Menguatkan otot zakar
  • Meluruskan zakar yang bengkok Apabila anda pakai saja alat ProExtender ini, ia akan meregang zakar anda pada tahap maksimum. Maka zakar anda akan jadi lebih panjang supaya anda dapat menikam MAKAM NIKMAT wanita dengan lebih JAUH kedalam! Ia seperti meregang dan memanjangkan serta menarik keluar zakar anda agar lebih ketara panjangnya. Setelah alat dipasangkan pada ZAKAR anda, maka TIDAK SEORANG PUN YANG TAHU bahawa zakar anda sedang bersenam! Anda tidak perlu risau sesiapapun tahu mengenai hal ini dan ZAKAR anda bertambah panjang setiap hari & waktu.
                                       HARGA PROMOSI : @ Rp.700.000.
                               Paket ProExtender + Vimax Canada Original

Cara Pemesanan : Alat Pembesar Penis Pro Extender

Call Us Now Hp. 085 294 451 166 / 087 710 500 200 / pin BB : 23913533

Untuk Pembelian / Pemesanan Bisa Melalui Telp langsung atau untuk pemesanan cepat Sms di call center kami di no di bawah ini :
Telkomsel : 085 207 750 425
xl : 087 710 500 200
pin BB : 23913533
Pemesanan Luar Kota / Luar Pulau / Luar Negeri Silahkan Transfer Di Rekening Kami di bawah ini :
No.
Bank
No. Rekening
Atas Nama
1 obat kuat pria,produk kosmetik,pelangsing badan herbal,obat perangsang,sex toys,kondom silikon,suplemen kesehatan,vagina,penis,
konfirmasi cs
konfirmasi cs
2 obat kuat pria,produk kosmetik,pelangsing badan herbal,obat perangsang,sex toys,kondom silikon,suplemen kesehatan,vagina,penis,
konfirmasi cs
konfirmasi cs
3 obat kuat pria,produk kosmetik,pelangsing badan herbal,obat perangsang,sex toys,kondom silikon,suplemen kesehatan,vagina,penis,
konfirmasi cs
konfirmasi cs
4 obat kuat pria,produk kosmetik,pelangsing badan herbal,obat perangsang,sex toys,kondom silikon,suplemen kesehatan,vagina,penis,
konfirmasi cs
konfirmasi cs
Setelah Anda Transfer Konfirmasikan Kembali Kepada Kami Via SMS Dengan Menyertakan Nama Lengkap, Alamat Lengkap, Produk Yang Anda Pesan, Jumlah Pembayaran, Bank Tujuan.

CONTOH FORMAT PEMESANAN :
A/N. Budi Hermawan, Jl.Ahmad Yani No.26 Jakarta 55121, 1 Botol Vimax, 520.000,- Bank BCA

JASA PEMESANAN :
Setelah pembayaran kami terima, Pesanan anda Kami Kirim Melalui Jasa Pengiriman seperti di bawah ini :

obat kuat pria,produk kosmetik,obat pelangsing badan herbal,obat perangsang,sex toys

Sesuai Kesepakatan Dalam 1-3 Hari Sampai Ditempat anda ( Tergantung Tempat Tinggal ) dan Kami Pastikan Pesanan Kami Kirim Sesuai Alamat Tujuan Anda.

dan setelah Pesanan kami kirim akan segera kami konfirmasikan no. resinya kepada anda, dan anda bisa cek langsung no. resi tersebut di situs jasa pengiriman barang anda.
Ongkos Kirim Sesuai Daerah Anda :
Rp. 10.000 - Rp. 20.000 Untuk Daerah Pulau Jawa.
Rp. 20.000 - Rp. 50.000 Untuk Daerah Luar Pulau Jawa.
Rp. 50.000 Untuk Daerah Papua Dan Sekitarnya.
Rp. 150.000 Untuk Luar Negeri.
Apabila Barang Tidak Kami Kirim Dalam 2 Hari, 100% Uang Anda Kami Kembalikan.
Kami Datang Membantu Problem Rumah Tangga Anda, Terima Kasih
.:: toko obat kuat dan alat bantu sex ::.

0 komentar :

Posting Komentar